נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההבדלים בין פח שירותים אוטומטי לפח ידני

פחים לשירותים

לאחרונה גילינו את הפחים האוטומטיים לשירותים והחיים שלנו השתנו. הדבר אירע כשהגענו למסעדה יוקרתית ומוכרת במרכז תל אביב. ברגע הראשון הבנו שמדובר בפריט מתקדם שכולם צריכים להכיר בו באופן מעמיק ולהבין שיש הבדלים מהותיים בינו לבין הפח הידני והמוכר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה הם ההבדלים הללו, כדי להבין שמדובר בעניין משנה חיים.

 

ההבדל ה – 1 בין פח שירותים אוטומטי לפח ידני: הנוחות

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק שמציג את ההבדלים בין שני הפחים מבלי לכתוב על הנוחות שבפח האוטומטי. שכן, מדובר בפח שלא מצריך מכם לבצע פעולות מורכבות כדי לפתוח אותו. סביר להניח שאתם מכירים את הרגע הזה שבו אתם מגיעים אל מקום חדש ומנסים להבין איך לתפעל את הפח שנמצא בו.

מדובר ברגע הזה שבו אתם מניחים את הרגל ומנסים למצוא רגלית. לאחר שאתם לא מוצאים אותה, אתם תרים אחר ידית ובסופו של דבר, זורקים את האשפה לרצפה או מניחים אותה בצד. כאן ניתן לראות כי יש יתרון מובהק לפח האוטומטי שמצריך מכם רק להעביר את היד מעליו והוא פשוט נפתח מעצמו.

פחים לשירותים

ההבדל ה – 2 בין פח שירותים אוטומטי לפח ידני: האסתטיקה

ההבדל השני נוגע למראה. זה הרי ידוע שיש מגוון רחב של פחים לשירותים שלא תמיד מתאימים לסגנון העיצובי של השירותים שלכם. מי שעיצבו את הפחים האוטומטיים שמו בפניהם את האסתטיקה במקום ה – 1.

מי שמסתכל על קטלוג של פחים מסוגים שונים יוכל לראות את ההבדלים המהותיים בין השניים ולהבין כי הפחים האוטומטיים מושכים את העין באופן מובהק. הנה קישור לקטלוג שכזה שיאפשר לכם להבין על מה אנחנו מדברים: http://www.manal.co.il.

 

ההבדל ה – 3 בין פח שירותים אוטומטי לפח ידני: התחושה

אי אפשר לתאר במילים את תחושת הניקיון שבאה לידי ביטוי לאחר שימוש בפח אוטומטי. מדובר בתחושה נעימה שגורמת לכל משתמש להיות בטוח בכך שהוא שומר על הבריאות שלו. אנו ממליצים לכם להשתמש בפח שכזה כדי להבין את הכוונה שלנו.

פחים לשירותים

איזה פח הוא המתאים עבורכם ביותר?

אם אתם מתלבטים בין שני הפחים הללו, כדאי שתדעו שתמיד אפשר להגיע לחנות פיזית ולראות את ההבדלים בין השניים. אומרים שאין טוב ממראה עיניים והדבר נכון במיוחד למצב שכזה. אנחנו היינו צריכים לראות ולהבין איך מתנהלים עם שני סוגי פחים אלו, כדי להבין שהפח האוטומטי ישנה לנו ולאורחים של המשרד שלנו את החיים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הם ההבדלים בין פח שירותים אוטומטי לבין הפח הידני. בשלב זה אתם יודעים כי מדובר בשני פחים שונים לחלוטין עם יתרונות וחסרונות ברורים. נאחל לכם שתבצעו את הבחירה הנכונה בפח השימושי ביותר עבורכם ושיהיה בהצלחה.

פחים לשירותים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי