נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדרך לעסקת חייכם מתחילה בחוזה מדויק – כך תשיגו אותו

Aymanejed / Pixabay

כולנו פוגשים בהליכים משפטיים מכל מיני סיבות ובכל מיני מקרים, זאת יכול להיות כחלק מחתימה על חוזה שכירות, מכירה של נכס ואפילו הסכמי גירושין ונישואין. כדאי שתדעו שאם אתם נמצאים באיזה שהיא צומת דרכים שכוללת חוזה הדרך לעסקת חייכם מתחילה בחוזה מדויק – כך תשיגו אותו. 

 

משמעות חוזים והסכמים

ביום יום שלנו אנחנו מבטיחים הרבה הבטחות לאנשים, בין אם מדובר בקביעת פגישה עסקית, להבטיח שבערב נשטוף כלים או שמחר נמלא דלק באוטו. כל אלו הן הבטחות בין אדם לאדם אחר אשר גם אם לא יתממשו כנראה שאף צד לא יפגע באופן משמעותי. מנגד לכך, ישנן הבטחות, הסכמים, אשר מעגנים עסקאות ששוות הרבה כסף לצורך העניין, או משפיעות על תנאים בסיסיים, אם יש לכם כאלו, הדרך לעסקת חייכם חייבת להתחיל בחוזה מדויק וכך תשיגו אותו.

 

עורך דין מתמחה בחוזים

בדומה לכך שתיקחו ותשכרו את שירותיו של איש מקצוע בעבור כל מיני פעולות שאינכם יכולים לעשות כדוגמת צביעת הבית או הובלת מקרר, גם כשמדובר בחוזים, חשוב לא להתפשר ולפנות לאיש מקצוע. כחלק מההתמחות בדינים, עורכי דין מתמחים ניסוח חוזה ובמציאת פרצות בחוזה אשר הן אלו שיגרמו לעסקה להיות עסקת חייכם כך שהיא מתחילה בחוזה מדויק.

 

נקודות חשובות לחוזה

אמנם חשוב שלא תהיו אלו אשר רואים אחרונים את החוזה, אלא שעל כל שלב שהוא הדרך לעסקת חייכם והתחיל בחוזה מדויק גם יעבור עורך דין מומחה, אך כן כדאי שתדעו כמה נקודות חשובות שכדאי לחפש בחוזים.

  1. תנאי ביטול – תנאים שיגרמו לכך שהחוזה יופר, הן אם אתם בצד הנותן והן אם בצד המקבל.
  2. אישור והסכמה של שני הצדדים – בסופו של דבר, תצטרכו הסכמה של שני הצדדים על החוזה ועל כן, יכול להיות כי תוכלו להוציא יותר מהחוזה הזה כדי שישיגו את ההסכמה שלכם.
  3. הערות מדידות ופרקטיות – חוזה המתייחס לכל מיני התפתחויות וסיטואציות חשוב שיהיה מנוסח בצורה פרקטית ומדידה כך שלא יהיה ויכוח אודות הערה מסוימת והאם התממשה.

חוזה לוקח זמן

לא משנה באיזה סוג דינים מדובר, חוזה הוא דבר שלוקח זמן וזה בסדר, צריך ששני הצדדים יסכימו על החוזה ויתרה מכך, חשוב שהחוזה באמת ישרת את המטרה שלשמה הוא נחתם. הדרך לעסקת חייכם מתחילה בחוזה מדויק תשיגו אותו גם אם ייקח זמן.

 

הדרך לעסקת חייכם הרבה פעמים מתחילה בחוזה מדויק ועל מנת להשיג אותו אין ספק שתצטרכו איש מקצוע לצדכם. זכרו כי אתם לא מתמחים בחוזים וגם אם החוזה נראה לכם מושלם ושאתן יוצאים המורווחים, יכול להיות כי סעיף או ניסוח דווקא מוציא אתכם מופסדים ואתם עתידים דווקא לחתום על חוזה שאינו תורם לכם אלא פוגע בכם בטווח הרחוק לצורך העניין.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין