נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם מחיר הויאגרה משפיע על האיכות?

ויאגרה

אם אתם חושבים על תרופת פלא שחוללה מהפכה של ממש בכל הנוגע לתרופות המסייעות לשיפור תפקוד חיי המין בקרב גברים, כנראה שזו ויאגרה. הכדור הכחול שהפציע אל חיינו לפני שנים רבות הפך לשם נרדף לטיפול בבעיות אין אונות ובהגעה לזקפה יציבה בפרט. אך הודות להתפתחות אדירה בתחום ולאור העובדה שהיא אינה מצריכה עוד מרשם רופא, השוק הוצף במגוון מוצרים המבוססים על הוויאגרה במחירים שונים. במאמר זה ננסה לענות על השאלה: האם המחיר משפיע על האיכות?

 

ראשית- הסבר קצר

ויאגרה הינה תרופה המתבססת על החומר הפעיל סילדנפיל, שמטרתו לעכב את אנזים PDE5 וכך ליצור זרימת דם מוגברת לאזור הפין ולהרחבת כלי הדם המצויים בו, מה שמוביל לזקפה יציבה. מומלץ ליטול אותה בסמוך למועד קיום המגע המיני, כאשר היא מתחילה להשפיע בטווח של בין חצי שעה לשעה מרגע נטילתה ולהחזיק במשך 4 שעות בערך. ברשת ובבתי המרקחת ניתן לראות שדורשים על ויאגרה מחיר משתנה, התלוי במספר קריטריונים.

 

המינון

מחירו של כדור הויאגרה תלוי בראש ובראשונה במינון הדרוש. ככל שמינון החומר סילדנפיל יהיה גדול יותר, כלומר כדור חזק יותר הפועל לטווח זמן ארוך יותר, כך יעלה גם המחיר. ההמלצה הרווחת בקרב כלל הרופאים היא לא ליטול יותר מכדור ויאגרה אחד ביום, כאשר הכדור לא יחצה את 100 מ"ג.

על אף העובדה כי החל משנת 2018 מדובר בתרופה ללא מרשם, מומלץ להיוועץ ברופא המשפחה אודות המינון שעשוי להשתנות בין מטופל למטופל, ובמקרים מסוימים אף להימנע משימוש בתרופה אם המטופל סובל ממחלות כלי דם, כליות, לב או כבד מסוימות.

 

גודל החפיסה

גורם נוסף אותו יש להביא בחשבון כאשר מדובר במחיר ויאגרה, הוא כמובן גודל החפיסה. ככל שיהיו יותר טבליות, החפיסה תהיה יקרה יותר. לצורך השוואה, חפיסה של 10 כדורים תוכל להגיע לטווח מחירים של בין 200-250 שקלים, ומחירה של חפיסה המכילה 30 כדורים עשוי להאמיר למחיר של 450 שקלים. עוד קריטריון שמשפיע על המחיר הוא כמובן המותג שאחראי על ייצור המוצר.

 

תחליפי ויאגרה

במרוצת השנים, החלו להופיע תחליפי ויאגרה שמטרתם לשבור את שוק הטבליות הסטנדרטי. בעוד גלגולה הראשון של התרופה התבסס כמובן על כימיקלים, כיום ניתן למצוא תחליפים מחומרים טבעיים לתרופת הפלא במגוון בתי מרקחת וחנויות מקוונות. טווח המחירים, גם כאן, תלוי במשך הזמן שהמוצר יחזיק עבור המשתמש.

 

ג'ל ויאגרה

אחד התחליפים הנפוצים ביותר בענף תחליפי הוויאגרה הוא הג'ל. הוא החל לצבור תאוצה מספר שנים לאחר צאתן של הטבליות לשוק, ובא לתת מענה תחילה עבור אלו המתקשים עם בליעת כדורים. היתרון הבולט שלו על פני הכדורים הוא בעיקר בזמן ההשפעה המועט יחסית- עד 20 דקות לעומת  עד שעה כשמדובר בטבליות, זאת הודות לעובדה שהוא נספג משמעותית מהר יותר בגוף.

הוא מגיע בטעמים שונים המקלים על חוויית השימוש. עלות הג'ל הנמכר באריזות של 7 יחידות של 100 מ"ג ליחידה, עשויה לנוע בין 150-200 שקלים.

 

אבקה מסיסה במים ועוד

תחליף מומלץ נוסף הוא אבקה מסיסה במים המגיעה בטעמים שונים. המינון נמוך מאוד, חצי כפית שטוחה בלבד בכוס מים, וההשפעה מצוינת ונחשבת לכזו המשפיעה גם על איכות הזקפה וגם מסייעת כנגד שפיכה מהירה. עלות האבקה עשויה להגיע לעד 500 שקלים, אולם מספר המנות בה גדול יותר.

 

יותר פשוט, מחירים נוחים

לסיכום, הקידמה ללא ספק באה לקראתנו בכל כך הרבה תחומים, כך שתחום התרופות לשיפור איכות חיי המין אינו יוצא מן הכלל. תוכלו לרכוש כבר היום בבתי המרקחת או באתרים מקצועיים של חברות מהימנות, את המוצר שיסיר כל מכשול בדרך לפתרון האידיאלי בחדר המיטות.

ויאגרה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
קמגרה תל אביב
איך להשיג קמגרה בקלות?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה (ED) אצל גברים. למרות שחשוב לתת עדיפות לבטיחות ולחוקיות בכל הנוגע להשגת

משחק פוקר 7XL
הכל על סוכן 7XL

אם אתם מחפשים לדעת הכל על סוכן 7XL, אתם מבקשים לדעת את כל מה שחשוב על סוכן עבור אחד

חיי מין
ויאגרה גנרית – מה זה?

אי שם בשנת 1996, רשמה חברת פייזר (כן כן, זאת מהחיסונים) פטנט – תרופה לבעיית האין אונות, העונה לשם