נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם להשתמש בוויאגרה סינטטית או טבעית

כדורים לשיפור חיי המין

אחת הבעיות אשר גברים חוששים ממנה יותר מכל, הינה בעיית התפקוד המיני התקין. מבדיקת הנתונים הסטטיסטיים מתברר שעם ההתקדמות בגיל, גדל גם הסיכוי לכך שתתעורר בעיה בתפקוד המיני. על פי הנתונים הקיימים, קרוב לשבעים אחוזים מכלל הגברים שהם מעבר לעשור השביעי לחייהם סובלים מבעיה של אין אונות. ואולם מה שמטריד יותר הוא המצב שבו גם בגילאים צעירים, מתעוררת אצל אחוז מסוים מהגברים בעיה מהסוג הזה. עד לפני כשני עשורים, לא ניתן היה למצוא פתרון יעיל לבעיה הזאת, אם אכן המקור שלה היה פיזיולוגי ולא פסיכולוגי. ואולם המצאת הוויאגרה שינתה את פני הדברים ומאפשרת לאחוז גבוה הרבה יותר מהגברים לחזור לתפקוד מיני רגיל, גם בגילאים מאוחרים. מהי בעצם ויאגרה ומהי הפעולה הרפואית המגבירה את היכולת לייצר זקפה? מהם התנאים לקבלת התרופה והאם היא כרוכה בקבלת מרשם? האם ניתן להשיג תחליפי ויאגרה ללא מרשם? בשורות הבאות נתמקד במתן מענה לסוגיות הללו.

 

מהי ויאגרה ומה אופי הפעולה שלה

כמוסת הסילדאנפיל, המכונה בפי כל גם ויאגרה, פותחה במקור במטרה לטפל ביתר לחץ דם. רק בדרך מקרה הבחינו המפתחים בתכונה של התרופה הזאת, הגורמת למשתמש בה לזקפה. זאת, כיוון שהתרופה גורמת, בין השאר, להגברה של הזרמת הדם לאבר המין. אצל מטופלים הסובלים ממחלות שונות, וביניהם מחלת הסוכרת, עשויה זרימת הדם לחלקים שונים בגוף, וביניהם לאבר המין, להיפגע באופן שיפגע ביכולת המינית, ועם הזמן ימנע כמעט לחלוטין את היכולת המעשית לקיים מגע מיני. זאת, למרות שהחשק המיני עצמו לא נפגע. הגברה של הזרמת הדם לאזור המדובר, יחד עם חשק מיני שלא דעך, הם לרוב מרשם בדוק לחידוש היכולת המינית, ולו לתקופה מוגבלת, בעקבות נטילת הוויאגרה.

 

התנאים לקבלת התרופה והצורך במרשם רופא

למרות כל הדיבורים והידיעות הנפוצות מעת לעת על האפשרות לייתר את הצורך במרשם רופא, נטילת ויאגרה עדיין מחייבת קיומו של מרשם. זאת, כיוון שלתרופה הזאת עלולות להיות תופעות לוואי המסכנות את המשתמש. בראש ובראשונה חשוב לזכור שהשימוש המקורי בה הוא לאו דווקא לצורך הגברת הזקפה, אלא לצרכים אחרים. בנוסף, עם הזמן התברר שנטילת הוויאגרה ללא פיקוח ובכמויות מופרזות, יכולה לגרום לבעיות בלי צפויות. אחת הבעיות הללו הינה שינוי צבעים בראייה – כלומר המשתמש רואה רק צבע אחד, שהוא אדום או ירוק או צבע אחר. לרוב הבעיה חולפת, אבל שימוש מוגזם עלול לגרום לכך שהבעיה תישאר לצמיתות.

ויאגרה ללא מרשם, מנגד, היא תחליף הולם לתרופה המקורית, ונועדה להשיג את אותה המטרה של ויאגרה, שהיא למעשה הגברת הזרימה של הגם ואיתה היכולת לייצר זקפה. זאת, תוך מניעת האפשרות לחוות את תופעות הלוואי שעלולות להתפתח עקב שימוש בוויאגרה. מעוניינים לדעת עוד? אתם מוזמנים ליצור קשר בהקדם. אנו נחזור אליכם להמשך התהליך והתאמת הטיפול הנכון עבורכם.

כדורים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
קמגרה תל אביב
איך להשיג קמגרה בקלות?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה (ED) אצל גברים. למרות שחשוב לתת עדיפות לבטיחות ולחוקיות בכל הנוגע להשגת

משחק פוקר 7XL
הכל על סוכן 7XL

אם אתם מחפשים לדעת הכל על סוכן 7XL, אתם מבקשים לדעת את כל מה שחשוב על סוכן עבור אחד