נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם יש מערכת מים המתאימה לשימוש בשבת?

מערכת תת כיורית לשבת

החיים היהודיים מציבים לעיתים בעיות ייחודיות רק לנו. השמירה על השבת היא ללא ספק אחד האתגרים בתכנון כל מוצר לקהל הישראלי. מערכות המים הביתיות הצליחו לייצר פתרון מתאים לקהל שומר השבת. בצורה הזאת ניתן להנות ממים קרירים וטריים גם במהלך השבת.

 

מהי מערכת מים ביתית

מערכות מים ביתיות באות לענות על הצורך והרצון שלנו לקבל מים באיכות מרבית ללא הצורך לסחוב כמויות בלתי נגמרות של בקבוקים ובכך להקל על עצמנו וגם על הסביבה. מערכת מים ביתית היא מערכת אשר מתחברת לקו המים הבייתי ומעבירה את המים דרך מסננים (פילטרים) ואביזרים נוספים על מנת לקבל מים נקיים מאבנית, חיידקים ומשאר צרות שלא יבואו.

מערכת מים ביתית היא מערכת המותקנת פעם אחת ודורשת תחזוקה של ניקיון שוטף ואחת למספר חודשים החלפת מסנן בתמורה אנחנו נהנים ממים חמים וקרים זמינים כל הזמן. מה שהופך אותה לנוחה ויעילה ביותר.

מערכת תת כיורית לשבת

מהי מערכת מים המתאימה לשבת

מערכות מים מטבען פועלות בעזרת מנגנונים שצריך להפעיל על מנת לקרר או לחמם את המים. מכיוון שכך נדרש ללחוץ על כפתורים מסוימים, מה שגורר לפעולה אסורה בשבת. לכן אצלנו בחברת מיני בר חשבו על הבעיה הזאת עם מערכת תת כיורית לשבת. שכשמה כן היא.

המערכת מותאמת לעבודה כך שבמהלך השבת היא עוברת למצב של עבודה בשבת בשימוש במים הקרים, או אז המערכת מתוכננת להוציא מים בטמפרטורה הנכונה והמדויקת לאורך כל השבת ללא צורך בהתערבות של גורם אנושי שעלולה להביא למצב של חילול שבת.

 

למי זה מתאים

מערכת תת כיורית לשבת הינה מכשיר שיש בו שימוש למגזרים שונים ולמטרות שונות. המערכת לשבת יכולה לסייע גם במקומות נוספים.

  • אנשים שומרי מסורת. זהו כמובן קהל היעד המיידי. אנשים ונשים שומרי מסורת ייהנו מאד מהאפשרות להשתמש בברי המים במהלך השבת. כל מה שנדרש הוא לכוון את המכשיר טרם כניסת השבת.
  • במקומות עם ילדים לשמירה על בטיחות. בר המים יודע לעבוד בטמפרטורות גבוהות. כאשר אתם משאירים ילדים לבד בבית, ניתן להשאיר את בר המים מקובע למים קרים לשתיה בלבד ולמנוע אפשרות של כווית אצל ילדים.
  • במקומות ציבוריים. במידה ואתם רוצים למנוע מאנשים שלא מכירים את המכשיר, אתם פשוט מקבעים אותו כמו לפני שבת ואז לא ניתן לשחק עם המערכת.

מערכת תת כיורית לשבת

האם יש אישור הילכתי?

למערכת המים התת כיורית המותאמת לשבת ישנו היתר הילכתי מהרבנים הרלוונטיים לנושא.    אופן עבודת המכשיר בשבת הוא מאושר הלכתית לשימוש במים קרים ואין חשש לחילול שבת

 

סיכום

החשיבות של השמירה על השבת לרבים מאיתנו היא בעלת ערך עליון, בנוסף הצורך בעיקר בימי החום להנות ממים קרירים כל היום הוא חשוב ביותר.    מערכת המים שומרת שבת היא פתרון נפלא לבעיה זאת ולעוד מצבים נוספים.

מערכת תת כיורית לשבת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי