נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם יש הבדלי תרבות בין תפיסת הזוגיות בישראל לשאר העולם

נישואים

אהבה היא רגש כלל עולמי. בכל תרבות בעולם אנו מסתדרים זוגות זוגות ולכל תרבות יש השפעה אחרת על תפיסת הזוגיות. בישראל גם קיימת תפיסת זוגיות המוכרת לנו כישראלים. בכתבה זו, תוכלו לבחון את ההבדלים בין הזוגות הישראליים לזוגות בעולם.

 

תפיסת הזוגיות בישראל

בישראל תפיסת הזוגיות שמרנית יחסית. אמנם עברנו כברת דרך מימינו סבנו וסבתנו אך סממני השמרנות חקוקים עדיין בתרבות הישראלית. שמרנות זו באה בעיקר בפאן המיני. ישראליות פחות מוכנות לקיים יחסי מין בדייט ראשון ולרוב לוקח לנו זמן רב יותר להכנס למיטה ביחס למדינות העולם.

כמו כן, גם בכל הקשור לנושא האהבה והזוגיות, נשים ישראליות לרוב יותר מעשיות ביחס לשאר העולם. יש שיגידו כי נשים ישראליות לעיתים נוטות להיות אף טיפה יותר כוחניות בקשר ולא מקיימות יחסי מין ממקום של תשוקה במרוצת השנים. ניתן להניח כי פחד מהידחקות הצידה וביקורת פוטנציאלית עשויה לדחוף את הנשים לקיים יחסי מין גם אם הן לא בהכרח רוצות בכך.

עם זאת, הנשים הישראליות אכן מושפעות מתרבויות שונות וניתן לראות כי קיימת מגמה בה נשים ישראליות מתחילות להכיר בנשיותן ולפתחה. עוד על התהליך ניתן למצוא בתוך בלוג סקס ישראלי.

 

תפיסת הזוגיות בצרפת

האישה הצרפתייה תופסת אהבה ככזו המגיעה ממקום של רומנטיות, כבוד וטירוף חושים הדדי שחולקים שני בני הזוג גם יחד. נראה כי תפיסת הזוגיות בתרבות הצרפתית נובעת ממקום יצרי יותר שמתפתח באופן מחוכם. כך למשל, קיים דגש של שוויון בין שני המינים בכל הקשור לנושא חלוקת התפקידים בקשר ושני הצדדים מתפקדים כמחזרים השואפים לענג אחד את השני כמה שיותר.

זאת בניגוד לתפיסה הישראלית שבה הגבר צריך לגלות יותר עניין ביחסי מין ובחיזור. בנוסף, הנשים הצרפתיות נשארות נשים גם בגילאים מבוגרים יותר. בניגוד לתפיסה בארץ, נשים משתבחות עם השנים בצרפת מה שמאפשר לה לדרוש ואף לקבל את הזכות להנאה מינית בכל גיל. היא לא מקיימת יחסי מין מתוך חובה או הכרח ואין לה מה להוכיח לאף אחד.

האהבה והזוגיות בצרפת מושפעת מהרגשות. כך ניתן לאהוב ולהגיע למיצוי הרגשות. הדבר ייחודי מאוד לתרבות הצרפתית משום שבניגוד לשאר העולם המונע משיקולים כמו כסף וכוח, בצרפת האהבה ותרבות ההנאה היא ערך בפני עצמו. מסיבה זו צרפת נחשבת למדינה שמקיימים בה יחסים בתדירות גבוהה במיוחד.

 

תפיסת הזוגיות ברוסיה

ברוסיה, תפקידי הגבר והאישה עדיין נחשבים למקובעים מבחינה מגדרית. גבר חייב להיות גברי ללא חולשות ואישה חייבת לתפקד כאישה. בכל הקשור לאהבה, נשים רוסיות נחשבות למאהבות מסורות ביותר כל עוד הגבר שלהן ידע לספק אותן רגשית. בתרבות זו אין שוויון בין המינים במיטה והגבר לרוב עומד במרכז העניינים.

 

לסיכום

תפיסת הזוגיות בעולם משתנה בין תרבות ותרבות. לכל תפיסה יש את משחקי התפקידים שלה ואת התהליך התרבותי שהיא עוברת. לכן כדאי לשים לב להשפעותיהן של תרבויות אחרות על תרבותנו.

נישואים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
קמגרה תל אביב
איך להשיג קמגרה בקלות?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה (ED) אצל גברים. למרות שחשוב לתת עדיפות לבטיחות ולחוקיות בכל הנוגע להשגת

משחק פוקר 7XL
הכל על סוכן 7XL

אם אתם מחפשים לדעת הכל על סוכן 7XL, אתם מבקשים לדעת את כל מה שחשוב על סוכן עבור אחד