נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האג'נדה של אג'נדה – הכל על הסוכנות המומלצת

האג'נדה של אג'נדה

אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו חוסך כל החיים לקופת פנסיה, ומגלה בסופו של דבר דבר שהחיסכון לא רווחי כמו שחשב. כשאנחנו משקיעים, אנחנו רוצים לקבל את המיטב. סוכנות הביטוח אג'נדה מתמחה בייצור חיסכון מירבי ללקוחותיה. היא עושה את זה באדיבות, המבוטחים נהנים מיחס אישי, פתרונות מתקדמים וחיסכון מקסימלי.

החלטנו להכיר לכם כאן אג'נדה, כי אם יש לכם ביטוח פנסיוני, כדאי שתדאגו לייעל אותו. כמה שיותר מהר, יותר טוב.

 

השירותים שתוכלו לקבל בסוכנות

על אג'נדה ביטוח ופיננסים כבר קיבלתם המלצה אם ערכתם בירור מעמיק על סוכנויות מומלצות. הגיע הזמן שתכירו את מגוון שירותי הסוכנות:

  • תכנון פנסיוני – החיסכון הפנסיוני שלנו אמור לכלכל אותנו בבוא היום. החוכמה היא להיערך נכון לימי הפרישה ולתכנן את החיסכון הפנסיוני בצורה נכונה. כך הוא יצליח לתת מענה לאותה תקופה. הרי יש מצבים לא צפויים כמו מצב סיעודי, פטירה של קרוב משפחה וכדומה. במצבים כאלו החוסך עלול למצוא את עצמו ללא משענת כלכלית. תכנון פנסיוני לוקח בחשבון מצבים שכאלו ונערך אחרת לתקופה המשמעותית הזו.
  • תכנון פרישה – כבר שנתיים לפני ההגעה לגיל הפרישה, חשוב להתחיל להיערך ליום הפרישה ולמיקסום הרווחים שניתן לקבל, הן מבחינת המס והן מבחינת חברת הביטוח והחסכונות השונים.
  • סיוע וטיפול בתביעות – לא קל לתבוע את חברת הביטוח ולדרוש פיצויים. יש חברות ביטוחים המתמחות בהתנערות מכל אחריות לתשלום. וכאן אג'נדה נכנסת לתמונה ומציעה שירותי סיוע בטיפול בתביעות ביטוח בצורה מקצועית שהוכחה כיעילה.
  • בדיקת התיק הביטוחי – לא מעט מבוטחים רוכשים ביטוחים מבלי להבין את משמעות הביטוח שרכשו. כך לא מעט ישראלים משלמים על ביטוחים כפולים, ביטוחים שלא רלוונטיים להם וכדומה. מה עושים במקרה כזה? פונים לאג'נדה שמבצעת בדיקה של כל התיק הביטוחי, ממפה את הנתונים ומתאימה אותם לצרכי המבוטח. אין סיבה לשלם על ביטוח כפול! אם לא בדקתם את העניין, כדאי שתדעו שעל פי נתוני משרד האוצר, מעל חצי מאוכלוסיית המבוטחים בישראל משלמת על ביטוחים כפולים והמרוויחות הראשיות מכך הן חברות הביטוח… חבל!
  • מעטפת לסוכני ביטוח – סוכני ביטוח העוסקים בביטוחים פנסיוניים, נהנים ממעטפת שירות לקוחות ללקוחותיהם. כך הוא מצליח להגיע אל כל לקוחותיו, לספק להם את המענה שהם צריכים מבלי לוותר על שירות אחר.

סוֹכְנוּת

מי יכול להיעזר בשירותי אג'נדה?

אג'נדה מציעה שירות לכל מבוטח באשר הוא. כי את התיק הביטוחי כל אחד יכול למקסם. גם אנשים אמידים בעלי הון לא מבוטל מוצאים את עצמם משלמים מחירים יקרים על דמי ניהול רק בגלל שהם לא באמת מגיעים מעולם הביטוח והם לא יודעים על מה להתמקח. מדובר בענף שצריך להכיר את כללי המשחק בו. מוזמנים לתת למומחים בתחום לנהל עבורכם את העניינים על הצד הטוב ביותר.

האג'נדה של אג'נדה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי