נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בצפון, בדרום ובמרכז: 3 חופים בארץ שאתם חייבים לבקר

מדינה קטנה

מדינתנו הקטנה התברכה בחופים מדהימים המושכים מקומיים ותיירים כאחד. המים הצלולים של הים התיכון והאווירה התוססת, חופי ישראל מציעים מגוון חוויות לכל מי שמחפש להניח את הראש על החול וליהנות ממים נעימים וקצת ויטימין D.

במאמר הבא נסקור שלושה חופים שחובה לבקר בהם, כל אחד מהם ממוקם באזור אחר בארץ – צפון, מרכז והדרום. מהיופי עוצר הנשימה של חוף אכזיב והגן הלאומי באזור ועד חוף הצוק המוכר והאהוב בתל אביב, וכמובן חוף לידו הרגוע באשדוד בדרום, החופים האלו מציעים אווירה ייחודית וחוויות בלתי נשכחות.

 

חוף אכזיב

ממוקם בצפון הארץ, חוף אכזיב והגן הלאומי ידועים ביופיים. חוף אכזיב מאופיין ברצועת חוף חולית וטהורה ושני מפרצים ציוריים, כולם ממוסגרים על ידי המים בצבעי כחול – טורקיז המהפנטים של הים התיכון. הסביבה האידילית הזו יוצרת נוף מושלם לשחייה, שנורקלינג ושכשוך במים הצלולים והשופעים חיים ימיים. לפרטים נוספים היכנסו ל – https://www.tranquilo.co.il.

להרפתקנים, מומלץ לחקור את המערות הטבעיות ואת שרידי העיר המקראית בתוך אזור החוף.  מי מאיתנו שיש לו את הכושר הגופני המתאים יכול אפילו לצאת לטיול רגלי עד ראש הנקרה, שהיא הנקודה הצפונית ביותר בערץ. בנוסף, חוף אכזיב מציע שתי בריכות מים עתיקות חצובות בסלע, המספקות אפשרות שחייה במים עמוקים וגם מים רדודים בטוחים ואידיאליים לילדים.

חוף אכזיב

חוף הצוק

אם אתם מחפשים חוף באווירה ייחודית ותוססת, או במילים אחרות – באווירה תל אביבית, חוף הצוק בתל אביב הוא המקום המושלם להיות בו. החוף ממוקם בנקודה הצפונית ביותר של העיר, ומושך אליו קהל צעיר ויפה. בחוף תוכלו להתרווח על מיטות שיזוף, להתפנק עם משקאות מרעננים ולהתענג על החול החם שמתחת לרגליים.

מעבר לחופים החוליים עוברת לצד החוף טיילת מטופחת המציעה ספסלים נוחים המשקיפים אל הים. הטיילת כוללת גם מתקני כושר, אזורי משחקים לילדים ואווירה רגועה, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת למי שרוצה לבלות בים אבל לא בהכרח מחבב חול. חוף הצוק נוח במיוחד למבקרים המתגוררים במרכז הארץ, ומספק גישה נוחה לחוף הים ובריחה מושלמת מהשגרה העירונית.

 

חוף לידו

למי מאיתנו שמחפשים חוף בדרום הארץ, חוף לידו בעיר אשדוד הוא פנינה נסתרת שכדאי לגלות. חוף לידו הוא למעשה חוף הרחצה הראשון שהוקם באשדוד, והוא ידוע באווירה המוסדרת והנעימה שבו. רצועת החוף המוזהבת והרחבה שלו זרועה בביתני צל מרווחים, המציעים הפוגה מקרני השמש. בצמוד לחוף הים תמצאו מתחם הכולל בר, בית ספר לגלישה וחנות המתמחה בציוד גלישה, המשרתת את חובבי הספורט הימי שבנינו.

חוף לידו מהווה גם נקודת מוצא למדרהוף, הטיילת היפה של אשדוד, המציגה גם היא מגוון פינות ישיבה, בתי קפה וקיוסקים. החוף אטרקטיבי במיוחד עבור תושבי אזורי דרום המרכז והשפלה, ומספק אפשרות נוחה ללא הצורך בתו חניה. לסיכום, המדינה שלנו אמנם קטנה – אך כשזה נוגע לחופי הים, לנו רק נותר לבחור ממגוון חופי הים הנהדרים שיש לישראל להציע. מהצפון, המרכז ועד לדרום – כעת אתם מכירים את שלושת החופים שהכי שווה לבקר בהם.

מדינה קטנה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי