נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים זר כלה שהאורחים לא ישכחו?

זר חתונה

יום החתונה הוא יום משמעותי, חשוב, ומרגש בחיים. באופן טבעי, כל כלה רוצה להיראות בו בשיאה: הכי יפה שאפשר. הכלות משקיעות לא מעט בשמלת כלה ייחודית, באיפור, בתסרוקת, ועוד. אלמנט חשוב נוסף הוא זר הכלה. לפעמים יש נטייה לא להשקיע כל כך הרבה מחשבה בנראות או בעיצוב של הזר, ופשוט להזמין זר כלה רנדומלי מהחנות.

אבל מדובר על טעות רצינית, זר כלה הוא מרכיב משמעותי וחשוב בהופעה של הכלה, ולכן כדאי מאוד לחשוב עליו ולבחור זר מתאים. אם אין לך מושג אין לבחור זר כלה הגעת בדיוק למקום הנכון. הכנו כאן מדריך קליל שיסייע לך לבחור זר כלה יפהפה ומתאים.

 

זר כלה ושמלת כלה

בזמן בחירה של זר כלה יש כמה גורמים שכדאי מאוד להתחשב בהם אז יצאנו להתייעץ עם המומחים של פרחי אשדוד סיטי שסייעו לנו בהכנת המדריך הזה. אחד הגורמים החשובים הוא שמלת הכלה. זר הכלה צריך להתאים לשמלת הכלה ולהשלים אותה, ולא להיות בניגוד אליה.

כך למשל, שמלה בעיצוב קלאסי ושמרני תלך טוב עם זר כלה קטן יחסית בצבעים בהירים. שמלת כלה מלכותית, נשפכת, וצמודה, תלך נהדר עם זר כלה מסחלבים.

שמלת חתונה

צבע הפרחים בזר הכלה

כמובן שצבעי הפרחים בזר הכלה צריכים להתאים או להשלים את שמלת הכלה, אך חשוב מאוד לזכור שלצבעי הפרחים יש גם משמעויות סמליות ותרבותיות. למשל, לבן מסמל תמימות, שלמות, וטוהר, אדום מסמל רומנטיקה ותשוקה, כתום מסמל אופטימיות, וורוד מסמל את הנשיות.

אין חובה להתחשב בצבעים הללו ובמה שהם מסמלים, אך שווה לחשוב רגע על העניין, וכמובן ללכת על שילוב סולידי בטעם טוב ולא על משהו בולט מדי שיגנוב לך את תשומת הלב. אם את גרה באשדוד או בסביבה, תוכלי להתרשם ממגוון זרים בצבעים שונים בקישור הזה זר כלה באשדוד.

 

סוג הפרחים בזר הכלה

מעבר לצבע, גם לסוג הפרחים יש משמעות רבה בזר. קודם כל, גם לחלק מהפרחים יש משמעות תרבותית שעומדת מאחוריהם. כך למשל, פרחי הציפורן מסמלים לוויות בצרפת. מה שחשוב מאוד לזכור הוא שסוגי הפרחים השונים בזר חייבים להשתלב ולהתאים אחד לשני, כך שלא יהיה מצב שבו אחד מסוגי הפרחים גונב את כל הפוקוס או משתלט על הזר.

דבר נוסף שכדאי לזכור הוא לבחור פרחים שאין להם אבקנים בולטים. יש פרחים יפים מאוד שבאמת מתאימים לזרי כלה כמו השושן הצחור למשל, אך יש להם אבקנים בולטים שעלולים ללכלך את שמלת הכלה. מה שאפשר לעשות הוא פשוט לחתוך את האבקנים שלהם.

זר כלה

סיכום

לא כדאי לבחור ולעצב את זר הכלה 'על הדרך' או בזמן לחוץ מדי. שווה להקדיש לבחירה ולעיצוב שלו את מירב תשומת הלב, החל מסוגי הפרחים והצבע שלהם, ועד לעיצוב הכללי של הנראות. מזל טוב!

זר חתונה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע