נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמן חושים בקריית אונו

קסם עם קלפים

תדהמה שלמה של חושים, המשולבת בצחוק ושעשוע, על זה אנחנו כרגע מדברים. אם שקלתם להזמין אמן חושים בקריית אונו לאירוע כזה או אחר, אין צורך לחשוב פעמיים. אמני חושים מומלצים לאירועים, הם ה-בחירה ה-כי חכמה שתוכלו לעשות. בואו נבין מדוע.

אמנות חושים היא MAGIC אמיתי שאין לו תחרות, ואתם מוזמנים לחזות בעצמכם בפלא הנקרא אמן חושים בקריית אונו והמרכז. אין ספק כי אומנות חושים, היא מופע אומנות המשלב בתוכו אלמנטים רבים, למשל כמו קומדיה. כן, כן, קומדיה. נסו לרגע לחשוב עם עצמכם, נכון שקסמים עשויים להפחיד אותנו לפעמים? תהיו כנים, בטוח שלפחות קצת, במיוחד אם אנחנו חוזים בקוסם המבצע קסמים קיצוניים.

 

קוסם לאירועים בקריית אונו יפחיד את האורחים?

עכשיו, אם ניקח את אותו קסם שהפחיד אותנו ונשלב אתו קוסם ללא שום הבעת פנים, הפחד יהיה כפול ומכופל. אמן חושים בקריית אונו והמרכז, בשונה מקוסמים אחרים, מתקשר בצורה הכי חיובית עם הקהל ומערב אותו במופע.

יותר מזה, אמן חושים מומלץ לאירועים בקריית אונו יגרום לקהל לתהות, האם כוחות על טבעיים באמת קיימים? גם אם אתם ממש ציניקנים ומאמינים בעובדות בלבד, כיצד תסבירו אורחים באירוע אשר מרחפים באוויר? כנראה שאת כל מסתורי היקום אנחנו לעולם לא נבין באמת, אך אולי אפשר את חלקם.

 

אורחים מרחפים באוויר באירוע קריית אונו

מעבר למעשה הקוסמות של גרימה לבנאדם לרחף, ישנם עוד המון חלקים במופע שיקסימו את הקהל וידהימו אותו, ישעשעו אותו בו זמנית וישאירו טעם לעוד. אחד מאמני החושים הכי ידועים בארץ, שהופיע גם במקומות רבים בעולם כמו הוליווד ואיטליה-ונציה, נקרא ירון זיגי.

ירון זיגי הוא אמן חושים בקריית אונו לאירועים מכל הסוגים, גם לקהלים מבוגרים. מחפשים אחר קוסם ליום הולדת? כדאי לדעת שירון זיגי זכה באליפות ישראל לשנת 2012, והוא מחזיק בתואר אלוף הקוסמים בארץ. אתם מוזמנים לחוות מופע חושים אמיתי, כזה שיגרום לכם לאחוז חזק-חזק בכיסא!

 

מנטליסט בקריית אונו לאירועים ייחודיים

אם עדיין לא הכרתם מופעי חושים, כדאי לדעת שאמני חושים מסוימים גם מקצועניים בכל מה שקשור לקריאת שפת גוף של אנשים. איך זה קשור? ישנו מושג הנקרא מנטליסט, שזה בעצם אומר, אדם המסוגל להשפיע על המציאות בעזרת כוחות מסוימים. חלק מהכוחות האלו, שגורמים למנטליסט להיות מסוגל להשפיע על המציאות, הם כוחות הקשורים בקריאת שפת גוף וקריאת מחשבות.

חשוב להבין, אמן חושים מומלץ בקריית אונו לא ימהר להכריז שהוא ניחן בכוחות על טבעיים, גם אם שואלים אותו לגבי קריאת מחשבות. תבינו, במקרים רבים ניתן לקרוא מחשבותיו של אדם, בעזרת קריאת סימנים שונים של שפת גוף. כשהאדם ממוקצע בנושא של קריאת שפת גוף, הוא לפעמים יהיה מסוגל לקרוא מחשבות ואפילו לשתות מחשבות בראשיהם של אנשים. מדהים!

כובע של קוסם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע