נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלו הדברים שאתם חייבים לעשות לפני ביצוע השתלת שיניים

לביצוע השתלת שיניים

מי שצפויים לעבור השתלת שיניים בקרוב צריכים לדעת כי עליהם לבצע כמה הליכים חיוניים טרם ביצוע ההליך. יצאנו לשוחח עם מי שעברו את ההליך הרפואי וביקשנו לדעת מה הם הדברים שחייבים לבצע מראש. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולקבל את כל המידע החיוני שיאפשר לכם להכין את עצמכם נפשית ופיזית לקראת הטיפול. 

 

הדבר ה – 1 שאתם חייבים לעשות לפני ביצוע של השתלת שיניים: לברר פרטים אודות רופא מומחה בתחום

מי שעברו בעבר השתלות שיניים, ציינו בפנינו כי בשלב הראשון, צריך לערוך בירור מעמיק אודות רופא השיניים שצפוי לבצע את ההליך. מסתבר שמדובר בהליך ייחודי שלא מתבצע על ידי כל רופא שיניים, אלא רק על ידי מי שהתמחו בתחום. ההמלצה היא לפנות אך ורק אל רופא שנחשב למומלץ מאוד בתחום. שכן, כך, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים בטוחות. בדקנו איך תוכלו להגיע אל רופא שכזה. כך שאם אתם מעט דואגים, כדאי שתקראו את הפסקה הבאה שתאפשר לכם לבחור נכון.

לביצוע השתלת שיניים

איך תוכלו להגיע אל רופא מומחה ומומלץ

בחירה ברופא מומחה לביצוע השתלת שיניים אינה עניין מורכב. כל שעליכם לעשות זה לשוחח עם מי שעברו את ההליך בעבר ולבקש את חוות דעתם. אנו מציעים לכם ליישם את אחת מהדרכים הבאות, כדי להגיע אל חוות דעת אמינות:

  1. לכתוב פוסט בפרופיל הפייסבוק שלכם ולבקש מידע מחברים וירטואליים
  2. לשוחח עם קרובי משפחה, חברים או קולגות שעברו את ההליך לאחרונה
  3. להסתכל על הדירוג של רופאים מסוימים ולקרוא חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל

אתם יכולים לשלב בין האפשרויות. כך שאם למשל קיבלתם המלצה בפייסבוק על ד”ר דורון אבניאלי – רופא שיניים, תוכלו להיכנס אל לשונית הביקורות של גוגל ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו אודותיו.

 

הדבר ה – 2 שאתם חייבים לעשות לפני ביצוע של השתלת שיניים: לקחת חופש ביום הטיפול

הטכנולוגיה המתקדמת הפכה את השתלת השיניים להליך פחות מורכב ממה שהיה בעבר, ועדיין, מדובר בטיפול שעשוי לגרום לכם לכאבים ואי נוחות. לכן, ההמלצה היא לקחת יום חופש ממקום העבודה ביום הטיפול, כדי שתוכלו לחזור הביתה למנוחה מלאה.

לביצוע השתלת שיניים

הדבר ה – 3 שאתם חייבים לעשות לפני ביצוע של השתלת שיניים: לנשום

חשוב מאוד שתגיעו אל הטיפול כשאתם רגועים. שכן, מי שמגיעים אל מרפאת השיניים בתחושת מועקה ולחץ, עשויים להקשות על ביצוע ההליך. תשתדלו לתרגל יוגה, לצאת לטיול קצר בטבע או לעשות כל דבר אחר שיאפשר לכם לנשום ולהגיע רגועים אל ההליך.

 

השורה התחתונה

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את כל הדברים שאתם חייבים לעשות לפני ביצוע של השתלת שיניים. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהגיע מוכנים מכל הבחינות אל ההליך. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתמשיכו לחייך.

לביצוע השתלת שיניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי