נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אירוע פרטי לדתיים – 5 טיפים לבחירת דוכני מזון בטוחים וכשרים

שף מקצועי

יש לכם אירוע לחגוג? רוצים שהאירוע יהפוך לחוויה בלתי נשכחת שהחברים ימשיכו לדבר עליו זמן רב? אחד האלמנטים שיהפכו את האירוע לכזה הוא אוכל טוב.

אם יציאה למסעדה כבר הפכה לנדושה, הרשו לנו להציע את האפשרות להשכיר דוכני מזון ולפרגן לכם ב-5 טיפים לבחירת דוכני מזון כשרים ובטוחים.

 

להישאר בבית ולהרגיש בחוץ

בתקופה האחרונה, נחשפנו למציאות בה מסעדות ומקומות בילוי היו סגורים, עקב סבבים שונים של סגרים, דבר שצמצם והגביל את אפשרויות הבילוי וחגיגת אירועים שונים. אולי תתפלאו לשמוע, אך ניתן לחוות אירוע עם אוכל משובח גם באמצעות השכרת מכונות מזון, המהוות פתרון מושלם, נגיש ונוח לביצוע האירוע במרחב הפרטי והמתאים לכם.

 

קבלו את הטיפים הבאים שיעזרו לכם לבחור את דוכני המזון הבטוחים והכשרים:

  1. בעזרת השף

כיום ישנן כשרויות רבות ומגוונות, וכל אדם בוחר את הכשרויות עליהם הוא סומך ובוטח. בעת יציאה לאכול בחוץ, בחירת המקום על פי סוג הכשרות המבוקש, יכולה להיות סוגיה לא קלה, לכן באמצעות השכרת דוכן מזון תוכלו להשכיר את הציוד עצמו, אך האוכל יהיה מהבית שלכם ובכשרות עליה אתם סומכים.

בכל מקרה, במידה ובכל זאת תרצו להזמין גם מוצרים נלווים לציוד, תוכלו לוודא שמדובר במוצרים סגורים, המגיעים עם הכשרות אליה אתם רגילים.

 

  1. איכות הציוד

בציוד מושכר, ובעיקר בציוד חשמלי, וודאו שהציוד תקין ועובד כמו שצריך על מנת לא להיתקל באי נעימות באירוע עצמו. בדקו עם החברה המשכירה האם יש אחריות בעת תקלה ומענה מהיר וזמין לפתרון.

 

  1. תפעול הציוד

ישנן מכונות שהפעלתן מסתכמת בהכנסת התקע לשקע וקדימה לעבודה. אך ישנן מכונות דוגמת מכונות ברד, פופקורן וסוכר שצריך לדעת ולהבין כיצד להפעיל אותן בצורה טובה.

לכן, בדקו עם החברה המשכירה את הוראות התפעול ו-וודאו שאכן הבנתם את אופן התפעול הנכון והמתאים עבור כל מכונה שהזמנתם.

 

  1. התאמת הציוד לאירוע

ציוד השכרת המזון הוא רב ומגוון, ממכונות ברד וגלידה ועד פלטות וגרילים. לכן, קיימת האפשרות להתפזר וללכת לאיבוד בקלות בין כל המכונות השונות.

לכן, מומלץ להגדיר לעצמכם מראש מה אופי האירוע ואילו מכונות ספציפיות יידרשו לכם על מנת להפוך אותו לאירוע החווייתי שתכננתם. תוכלו להיעזר בחברה ממנה אתם משכירים את הציוד כדי למפות ולהבין את הצרכים והמכונות הספציפיות הנדרשות לכם.

 

  1. דוכני מזון

במידה ובחרתם להשכיר דוכן מזון, מעבר לאכול שיוצע בדוכן עצמו (בין אם באמצעות חברת קייטרינג שהזמנתם או הכנה עצמית), חשובה גם הנראות של הדוכן.

לכן, מומלץ ללכת לראות את הדוכן המוצע להשכרה אם אצל החברה המציעה אותו להשכרה או באירועים אחרים בהם הדוכן נמצא. דוכן מהודר יכול לתת חוויה יוקרתית ולשרג פלאים את האירוע.

שיהיה בתיאבון והמון מזל טוב!

 

חילוק מנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע