נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אין אונות והחשיבות במערכות יחסים

אימפוטנציה במערכות יחסים

הוא לא מצליח לתפקד כמצופה והיא מאמינה שזו ירידה במשיכה אליה; היא מנסה להציע סקס ונתקלת בכעס מצידו, שנובע ממבוכה עצומה בעקבות הבעיה; הם לא מפסיקים להתווכח בשאלות של משיכה מינית, תפקוד במיטה ותמיכה בסט שונה של פתרונות. אין אונות לעתים הופכת למשבר של ממש למערכת היחסים ובמאמר זה נציג את הקשר בין השניים וההשפעה של האחד על האחר.

 

כיצד תשפיע אין אונות על מערכת היחסים?

אימפוטנציה (אין אונות) עשויה להתרחש במפתיע לחלוטין. למעשה, הסטטיסטיקה מצביעה על כך שלפחות 40% מכלל הגברים יחוו כישלון בקבלת הזקפה לפחות פעם אחת בחייהם. מחציתם ימשיכו לסבול מהבעיה כתוצאה מאינספור גורמים: נפשיים, רגשיים, מנטליים, פיזיולוגיים, בריאותיים ולעתים גם נרקוטיים.

מלבד הצרה שבחוסר היכולת ליהנות ולחוות סיפוק משמעותי, לאין אונות יש גם השפעה רבה על מערכת היחסים. תחושת הבושה, הרושם של בני הזוג לגבי חוסר שיתוף פעולה וגם המרכיב הפסיכולוגי שמזין את החשש מפני המפגש המיני הבא מלבים עוד ועוד את הבעיה וממשיכים לגלגל אותה, עד שתחלוש לתחומים נוספים.

 

צעד אחד אחורה: כיצד הרפואה מגדירה אין אונות?

הרפואה העולמית מחלקת את האימפוטנציה לבעיה ראשונית ובעיה משנית. אימפוטנציה ראשונית היא זו שמאפיינת יציאה מוחלטת מתפקוד של איבר המין, כך שאין באפשרותו לחוות זקפה ובדרך כלל עקב מצב רפואי כלשהו. אימפוטנציה משנית היא זו שמשתתפים בה רגשות מורכבים, בדרך כלל מהתת מודע, שמחבלים בתפקוד המיני. במקרה כזה, המצב הרגשי משפיע הורמונלית על הזקפה ומונע אותה.

 

אז איך מטפלים באין אונות וכתוצאה מכך גם במערכת היחסים?

כאשר מתרחשת תופעת אין אונות, מומלץ לטפל בה ישירות בשתי דרכים. בראש ובראשונה, לנסות לא לייחס לאירוע נקודתי משמעות רבה מאוד. הרי "תקלות" כאלה יכולות לקרות אצל כל הגברים ובכל גיל ולכן אין להשליך מכך על יחסי המין בפעמים הבאות. במקביל, חשוב להתחיל לאתר את הבעיה אם מדובר בעניין שכבר חוזר על עצמו כמה פעמים. אפשר כמובן לבודד את הבעיה באמצעות אוננות.

ובמעבר למערכת היחסים עצמה: אם אתם מבינים שקיימת בעיה והיא עשויה להיות פיזיולוגית (כלומר אימפונטציה ראשונית) שדורשת בדיקה רפואית, גשו לאורולוג והתחילו לברר.

אם נשללה בעיה פיזיולוגית, תצטרכו להמשיך הלאה לפסיכולוג או סקסולוג שם תישאלו האם הבעיה מתרחשת עם פרטנרית מסוימת או כדפוס גורף. אם מדובר בבעיה עם אישה מסוימת, צריך להתחיל לחפש תשובות לכך: הפחד מדחייה, כעסים, אירועים שפגעו בכם או אפילו מערכת יחסים מאיימת או מעיקה, כל אלה עשויים להיות פקטור להפעלת מנגנון הגנה בלתי מודע לשמירת מרחק מהקשר הזוגי.

אחרי שביררתם את כל הסיבות לאימפוטנציה, תוכלו לבחור כיצד להתמודד: האם לשתף את בת הזוג וללבן מולה את הדברים? האם לפנות יחד לטיפול פסיכולוגי? האם לעבור אותו לבד? במקרים מסוימים כדאי ומומלץ להשתמש במוצר טבעי כמו טבליות אקסטרה סייז למצבי אין אונות שישיבו את הביטחון העצמי ותחושת ההצלחה.

אימפוטנציה במערכות יחסים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
קמגרה תל אביב
איך להשיג קמגרה בקלות?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בבעיות זיקפה (ED) אצל גברים. למרות שחשוב לתת עדיפות לבטיחות ולחוקיות בכל הנוגע להשגת

משחק פוקר 7XL
הכל על סוכן 7XL

אם אתם מחפשים לדעת הכל על סוכן 7XL, אתם מבקשים לדעת את כל מה שחשוב על סוכן עבור אחד

חיי מין
ויאגרה גנרית – מה זה?

אי שם בשנת 1996, רשמה חברת פייזר (כן כן, זאת מהחיסונים) פטנט – תרופה לבעיית האין אונות, העונה לשם