נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו סוגי מנופים זמינים בארץ כיום?

מנופים זמינים בישראל

אם הגעתם לבלוג שלנו העוסק בנושא המנופים, אתם כנראה רוצים לקבל מידע מעשי בתחום המנופים והבניה. וזה בדיוק מה שריכזנו עבורכם כאן בבלוג. כאן נסקור את סוגי המנופים הנפוצים הקיימים בארץ ועל הדרך להתאים את המנוף לסוג העבודה הנדרש. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

מתי צריכים להשתמש במנופים?

מנופים משמשים אותנו רבות בענף הבנייה. החל מנשיאת חומרי הגלם והרמתם לגובה הרצוי בבניית הבניין ועד למעבר הדירה. אבל לא רק בגזרה זו משתמשים במנופים. תוכלו לעשות שימוש במנוף לתיקון אלמנטים בגובה, הובלת משקל לגובה רב, גרירת קרוון, העברת דירות ומפעלים ועוד.

 

איך בוחרים מנוף מתאים?

כדי לבחור מנוף מתאים לעבודה הנדרשת, חשוב להכיר את סוגי המנופים הקיימים. יחד עם זאת, חשוב לפנות לחברת מנופים מוסמכת ומקצועית כמו יא גואטה המובילה בביצוע עבודות המצריכות מנוף. חברה מקצועית תסייע לכם בבחירת מנוף מתאים לסוג העבודה הנדרש.

 

אילו סוגי מנופים זמינים בארץ?

ניתן לחלק את סוגי המנופים הרבים הקיימים לשלוש קטגוריות: מנופי סל, מנופי זרוע ומנופי עגורן.

 

מנופי סל

מנופי סל מתאימים לנשיאת משקל באמצעות מנוף שבקצהו מחובר סל אליו נכנס בן אדם או סחורה שיש להעלות לגובה רב. באמצעות מנופי סל ניתן לבצע עבודות שונות בגובה כמו התקנות מזגנים בגובה, תיקון פנסי רחוב, הרמת משא לגובה רב ועוד. ניתן לומר כי מנוף סל הוא המנוף השימושי ביותר עבור ביצוע עבודות בגובה.

 

מנופי זרוע

מנופים אלו הם המנופים המוכרים יותר לכולנו. הם כוללים זרוע מתארכת. לכל חברת מנופים היצע מנופי זרוע אחר. יש חברות שהמקסימום שלהם הוא מנוף 40 מטר לעומת חברות המציעות מנופי זרוע הנפתחים אף ל-60 מטר ומעלה. בחרו את מנוף הזרוע המתאים לעבודה שלכם. אין צוררך לחפש דווקא אחר החברה המציעה את המנוף הכי ארוך ברגע שאין לכם צורך בו.

מנוף זרוע מתאים להרמת משא כבר ורחב כמו שקי מלט, שקי חול, משטחי עץ, ברזלים ועוד מגוון פריטים רחב. מנופי זרוע קיימים במגוון משאיות, או מנופים ייעודיים. כדי להפעיל מנוף זרוע יש צורך לקבל הסמכה מקצועית על פי חוק.

 

מנוף עגורן

מנוף עגורן הוא המנוף הנפוץ ביותר בארץ. הוא נמצא כמעט בכל אתר הבנייה והוא מחובר לאדמה באמצעות יסודות חזקים. הם יעילים לייעול משך זמן בניית בניין ופרויקט בנייה בגובה. הפעלת מנוף מכל סוג שהוא מצריכה הסמכה של מנופאי מוסמך ולא כל אחד יכול להפעיל אותו.

 

לסיכום

לאחר שסיכמנו את סוגי המנופים המובילים, יהיה לכם קל יותר לדעת מה סוג המנוף המתאים לעבודה שאתם צריכים. תמיד מומלץ לפנות לחברת מנופים בכדי לשמוע חוות דעת מקצועית בתחום. החברה תשאל אתכם שאלות כמו כובד המשקל הנדרש להרמה, לאן אמורים להניף אצת המשקל ועוד.

מנופים זמינים בישראל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים ובניה
נגר תותח
6 טיפים לבחירת נגר תותח!

כאשר מדובר במציאת הנגר המתאים לפרויקט שלכם, חיוני לבחור מישהו מיומן, אמין ומנוסה. בין אם אתם צריכים ארונות הזזה,