נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו מוצרי סימון הם הכי יעילים?

אילו מוצרי סימון הם הכי יעילים?

אז אנחנו עוד מעט בתחילתה של שנה חדשה, ואחד הדברים שכולנו רוצים ומאחלים לעצמנו בכל שנה חדשה הוא להיות מסודרים יותר. כולנו מכירים את האנשים האלה, הם תמיד מתוקתקים, יודעים בדיוק איפה נמצא כל פריט וכל מסמך, ואיפה צריך לאחסן את הטופס ההוא.

אין ספק שסדר וארגון מקלים על החיים, וחוסכים הרבה זמן וכאבי ראש, אבל תתפלאו לגלות – להיות מסודר זה לא דבר מאוד מסובך. כמובן שצריך לעבוד על זה, אבל יש לנו היום כל כך הרבה דברים שיכולים לסייע לנו עם זה. אז מה עושים? המשיכו לקרוא ותגלו.

 

למה כדאי להיות מסודרים?

חשוב לדעת שסדר וארגון יכולים לשנות לכם את החיים לטובה, כי כשיש סדר בחוץ יש גם סדר בראש. אנשים מסודרים יודעים איפה כל דבר נמצא, מה שחוסך להם הרבה מאוד זמן ולחץ. הם לא חוששים ישר שמשהו נאבד או מחפשים אותו שעות.

תיוק מסמכים יעיל גם עוזר לכם לשמור בצורה מסודרת הרבה מסמכים וטפסים שיכול מאוד להיות שתצטרכו במהלך החיים, אם זה תלושי משכורת, חשבונות גז, חשמל או מים, מסמכים רפואיים, ועוד. אל תדאגו, יש היום דרכים סופר נוחות לעשות את זה בצורה קלה ויעילה.

אילו מוצרי סימון הם הכי יעילים?

קלסרים ותיקיות

אחת הדרכים הכי נוחות לשמור מסמכים וטפסים באופן מסודר ומסומן היא בקלסרים או בתיקיות. יש כיום מגוון עצום של קלסרים ותיקיות, משלל חומרים כמו קרטון, פלסטיק, ועוד, ובשלל צבעים. אפשר להחליט שרוכשים קלסר אחד עבור כל תחום ובתוכו מסדרים ניילוניות, יש גם תיקיות שמגיעות מהחנות עם מספר גדול של ניילוניות שמחוברות.

בקיצור, השמיים הם הגבול כאן, ואתם צריכים להחליט מה הכי נוח לכם. מה שיעזור לכם מאוד וגם יחסוך לכם הרבה זמן זה הקלסרים שבאים עם פתק קטן על הצד החיצוני. כך תוכלו לכתוב על הקלסר מה בדיוק התכולה שלו, ותוכלו לראות את זה גם כשהוא במדף בלי לפתוח אותו.

 

מגירות

דרך נוספת ויעילה מאוד לאחסון מסמכים היא במגירות. הדרך הזו מתאימה יותר למשרדים שבהם יש כמות ניירת גדולה, אך ניתן בהחלט להשתמש בה גם עבור בתים פרטיים. ניתן לרכוש סט מגירות פלסטיק בכל מיני גדלים ועם כמות משתנה של מגירות.

כך אפשר לאחסן מסמכים וטפסים רבים, ולתייק אותם בדיוק. גם על המגירות הללו יש לרוב מקום לרשום את הפרטים של מה שמאוחסן בהן, מה שפוטר אתכם מהצורך לפתוח 5 מגירות שונות עד שתגיעו למגירה שאותה אתם מחפשים.

 

סיכום

אז אין ספק שקשה להפוך לאנשים מסודרים תוך יום אחד, אבל אין סיבה לא להתחיל כבר ממחר. יש כיום עזרים מעולים לתיוק ואחסון של מסמכים עם אפשרות לסמן אותם בבירור ולמנוע בלבולים. פשוט תבדקו איזו דרך הכי נוחה לכם, וזה ישנה לכם את החיים.

אילו מוצרי סימון הם הכי יעילים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי