נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מנקים ומסדרים את מגירות הבית בצורה הטובה ביותר

כיור

בלגן בעיניים משדר למוח כאוס בעוד סדר וארגון משדרים הרמוניה.  לכן הרבה יותר נעים לנו לשהות בבית כאשר הוא נקי ומסודר.  לא פחות חשוב מחלל הבית גם המגירות צריכות להיות מסודרות.

 

לכן ריכזנו עבורכם כ- 3 דרכים לנקות ולסדר את מגירות הבית סטייל עשה זאת בעצמך

 

קופסאות

שימוש בקופסאות קטנות במגירות הוא די נפוץ והוכח כיעיל במיצוי מקסימלי של מקום האחסון במגירה. קופסאות מגיעות במגוון ענק של גדלים והשימוש בהן עוזר לשמור על הסדר במגירות. בנוסף ניתן למצוא קופסאות אחסון בעיצוב סטנדרטי או מושקעות יותר וניתן להשתמש בהן גם כפריטים דקורטיביים בעיצוב חלל הבית והמגירות.

 

תחתיות

ניתן להשתמש בתחתיות נייר, ניילון, בד או פלסטיק , להדביק או להניח בתחתית המגירה. השימוש בתחתיות מקל משמעותית על שמירת הניקיון והסדר, והפחתה משמעותית אבק שמצטבר במגירה. ניתן למצוא את התחתיות במגוון רחב של חנויות מעוצבות או סטנדרטיות.

 

כוורות

רובנו מכירים את הכוורות הנתלות המשמשות כקישוט על הקיר, אך קיימים גם מתכן כוורת לחלל המגירות. הכוורות לשימוש במגירה עשויות לרוב מבד, עץ, פלסטיק או ברזל והמראה שלהם מזכיר בצורתה כמעין טבלה עם מס׳ תאים חלולים בתוכה. היתרון של הכוורת על פני קופסאות האחסון הוא שהוא שומר על החלל המגירה פתוח ומתאים מאוד למגירות הלבשה תחתונה וגרביים.

 

לא רק משרדים

כיום קיימות מגוון רחב של חברות ניקיון שמציעות גם ניקיון לבתים פרטיים ולא רק לתחום של ניקיון משרדים. מלבד שירותי ניקיון של חלל הבית, מרבית חברות הניקיון מציעות גם שירותי סידור של חללים כמו ארונות, מגירות, שידות וספריות. ככה שאם אתם לא טובים בסידור או פשוט לא רוצים לעשות זאת בעצמכם, תמיד תוכלו לשכור את שירותיהם של מקצוענים שיגיעו אליכם הביתה, ינקו ויסדרו עבורכם את המיגרות ואת חלל הבית.

 

משום שההיצע גדול חשוב לוודא מס׳ דברים לפני שמעסיקים חברת ניקיון

 

שירות ואמינות

בכל זאת מדובר באדם זר שמגיע אליכם הביתה, חשוב לבקש המלצות מלקוחות שונים על החברה ועל המנקה בפרט. כמובן שירות נכנס גם קטגוריית הזמינות. צריך לוודא שאכן יש איש מקצוע פנוי בזמן המתאים לכם.

 

מקצועיות

מעבר לאמינות של בעל המקצוע שמגיע כדאי לעקוב אחר הניקיון בבית ולראות שהעבודה אכן מבוצעת ברמה הגבוהה ביותר ושהמנקה אינו מחפף בפינות הקשות להגעה או בסידור המיגרות.

 

מחיר

המחיר משתנה מחברה לחברה ותלוי בעיקר בגודל הבית ובזמן הניקיון הממוצע. המחיר יכול לנוע בין 200 שקלים ל1000 ותמיד טוב לנהל משא ומתן על המחיר. לא לשכוח לפעמים עדיף לשלם קצת יותר ולא להתפשר על המקצועיות והשירות.

 

לסיכום

סדר וארגון המיגרות חשוב מאוד על מנת ליצור אווירה הרמונית בבית, בין אם תרצו לעשות זאת בעצמכם או לשכור מקצוענים תוכלו למצוא כאן את כל שירותי הניקיון באתר.

 

חומרי ניקוי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון