נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לעצב את אקווריום הדגים בבית?

משאבה לאקווריום

ידוע כי דגים היא בעיקר חיה שמוסיפה צבע לבית, כי איתה מגיע אקווריום שהוא עוד פריט שמעצב את הבית שלכם. אבל איך בכלל מעצבים אקווריום, זה לא סתם חדר או גינה, זה ממש אחר. בדיוק בגלל זה יצרנו עבורכם את הכתבה הבאה. אז בין אם יש לכם אקווריום קטן או גדול, עם קצת או הרבה דגים הכתבה הזו תתאים לכם. מוזמנים ומוזמנות לקרוא ולעקוב אחר השלבים.

 

שלב ראשון

ראשית, דעו כי ציוד לאקווריום זה לא דבר שקשה להשיג וניתן לרכוש אותו בכמעט כל חנות של חיות. ניתן לחלק את העיצוב של האקווריום לארבעה שלבים בסיסיים. בשלב הראשון תבחרו רקע לחלק האחורי הפנימי של האקווריום. המטרה שלו היא גם לתת איזה שהיא אווירה לכל הכלי, לעיתים אף להדגיש את הנראות של הדגים. בנוסף, הוא יכול להסתיר את הצינורות שנמצאים מאחורה.

 

שלב שני

בהתאם לרקע שבחרתם או שלא, בחרו איזה סוג קרקעית תרצו לשים באקווריום. תוכלו לשים קרקע דומה לשל גרגירי חול, או קרקע של אבנים קטנות, או לוח פרספקס שנראה אטום יותר. בסופו של דבר זה ישפיע גם על הדגים וההתנהלות שלהם במרחב המים, אז השתדלו לא להעמיס מידי וליצור קרקע מתאימה למים.

 

שלב שלישי תוספות

כעת הגעתם לחלק הכייפי בו אתם מוסיפים אביזרים שונים שעוזרים לאקווריום להיראות יותר מלא ויותר דומה לים. בחלק זה תוסיפו קונכיות, ספינות קטנות, גזעי עץ, צמחים, סלעים, אלמוגים וכל מה שיכול להיות דומה לשונית בים. תוכלו לסדר את הדברים באיזו דרך שתרצו. מומלץ להסתכל על תמונות של אקווריומים או שונית אלמוגים באינטרנט, בכדי לשאוב רעיונות והשראה.

 

החלק החשוב

בשלב הרביעי לפני שתכניסו את הדגים לאקווריום, תצטרכו לרכוש משאבה לאקווריום שהיא דבר חשוב מאד עבור הדגים. המשאבה עוזרת למים להיות עם חמצן, דבר שמשפיע על מעכת הנשימה של הדגים. ובנוסף עוזרת למים להיות מועברים לפילטרים. כאשר תצטרכו לקנות גם פילטרים לאקווריום בכדי שינקו אותו באופן יום יומי מלכלוך.

לאחר זאת, תוכלו לבחור דגים שתרצו כאשר המגוון הוא רחב. שימו לב לבחור דגים שמתאימים בגודל לאקווריום שלכם, דג גדול מידי עלול לסבול באקווריום קטן. כמו כן, חשוב לנקות מידי פעם את האקווריום. להשתמש ברשת להוציא את הדגים לכלי עם מים, לנקות את האקווריום טוב מבפנים ובחוץ, למלא במים חדשים ולהחזיר את הדגים.

 

בסיכומו של דבר

עיצוב של אקווריום הוא חלק מהנראות של הבית לפעמים ולכן חשוב להשקיע בו. יש ארבעה שלבים חשובים, לסדר את הרקע של האקווריום, את הקרקעית, להחליט באיזה חומר למלא, לדאוג להוסיף אביזרים קטנים כמו אלמוגים, סירות, צמחים ועוד. בשלב האחרון, חשוב לשים משאבה טובה ופילטרים, שיעזרו לנקות את המים באופן יום יומי ולשמור על החמצן עבור הנשימה של הדגים.

משאבה לאקווריום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי