נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור ספקים טובים לאירוע שלנו

כוכבים

מתכננים אירוע שיתקיים ממש בקרוב ורוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שזו תהיה הצלחה מסחררת? אם כך, אין ספק שחלק חשוב מהעניין זו השאלה מי יהיו הספקים שתעבדו איתם. מתלבטים? זקוקים לעזרה? כל התשובות בנושא לפניכם.

 

חוות הדעת, התרשמויות וציוני הגולשים

אין ספק שאחד מהדברים המרכזיים שיוכלו לעזור לכם לבחור את הספקים שלכם לאירוע הקרוב, זו השאלה האם מדובר על אנשי מקצוע שאנשים אחרים ממליצים עליהם. בעידן שבו אנחנו חיים, להחליט שאתם עובדים עם ספק מסוים בלי שאתם עושים אודותיו מחקר קטן, זה גובל בחוסר אחריות. העניין הוא שקל מאוד לעשות סקר קצר ולראות האם רוב הלקוחות שעבדו עם אותו ספק יצאו מרוצים, האם הם ממליצים עליו בחום והאם השירות שלו נחשב לשירות ברמה גבוהה או לא. זה אומנם יגזול לכם כמה דקות, אך מחקר שכזה ימנע מכם לפנות לאנשי מקצוע שלא יוכלו לעמוד במשימה על הצד הטוב ביותר.

 

מה יכלול השירות שעליו אתם עתידים לשלם?

בין אם אתם חושבים לדבר עם חברה כמו Idanvip ובין אם חשבתם לפנות לחברות אחרות שיכולות לספק לכם ציוד לאירועים, חשוב להבין מראש על מה אתם משלמים. לדוגמא, האם השירות שעליו אתם משלמים כולל גם את השינוע של כל החפצים שצריך למקום שבו תתקיים החגיגה? או שאולי הספק רק מספק לכם את הסחורה ואת הציוד, אך אתם אחראים לקחת הכול בעצמכם? זו סוגיה חשובה מאוד שיכולה לעשות את ההבדל בין שירות נוח ובין שירות שהייתם מעדיפים לוותר עליו. בנוסף, רצוי לבדוק שאתם בוחרים ספקים שבאמת יוכלו לתת לכם את כל המענה שלו אתם זקוקים תחת קורת גג אחת. כלומר, אם אותו ספק יוכל לספק לכם רק חלק מהציוד, זה לא באמת יהיה נוח כי תצטרכו לעבוד עם כמה ספקים במקביל.

דירוג

המחירים והשירות

לבסוף, עוד נתון שתמיד יעזור לכם לבחור ספקים טובים לאירועים, זו השאלה האם המחיר סביר ביחס למחירי השוק והאם השירות אדיב. בעידן שבו אנחנו חיים, כאשר כל הספקים מתחרים אלה באלה, איזו סיבה יש לכם להתפשר ולהסכים לקבל שירות שאינו מספיק אדיב? זה נכון גם מבחינת המחיר, שכן אם יש תחרות בין הספקים השונים, כמובן שהמחיר צריך לרדת. משמעות הדברים היא שכדאי להשקיע, לעשות כמה בירורים ולקבל מספר הצעות מחיר שונות עבור הציוד שאתם רוצים לקבל מהספק. מה שכן, רגע לפני שאתם בוחרים ספק שדורש מחירים נמוכים ביותר ביחס לשוק, כדאי יהיה לבדוק שהוא מספק לכם ציוד וסחורה ברמה גבוהה. אין טעם להתפשר על איכות המוצרים והציוד, כי בסופו של דבר, האיכות היא זו שתשפיע בצורה המשמעותית ביותר על הצלחת החגיגה שאתם עומדים לעשות ממש בקרוב.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביקורת