נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בר מצווה בחו"ל – כך תעשו זאת נכון

מטוס לפני המראה

במסורת היהודית, חגיגת בר המצווה שכל ילד יהודי עובר, מהווה מעין קו פרשת מים, בתהליך הצמיחה וההתבגרות של הילד והפיכתו לנער ולגבר. טקס בר המצווה הוא הפעם הראשונה שהנער עולה לתורה, ומתפלל כמו כל גבר אחר ביהדות. קודם לעלייה לתורה, לומד הילד את הפרשה שאותה יקראו ביום העלייה לתורה שלו. הלימודים הם בדרך כלל מפרכים, וכרוכים בלא מעט עליות ומרדות. לא מעט מההצלחה של הילד ניתן, כמובן, לזקוף לזכות הרב שנבחר ללמד את הילד את פרשת השבוע.

ילד בר מצווה

ואולם כל משפחה בוחרת לחגוג את בר המצווה באופן המתאים ביותר והנכון ביותר עבורה. משפחות רבות נוהגות לחגוג את האירוע במסיבה נפלאה באולם אירועים, מסיבה הכוללת הופעת 5אמנים, אטרקציות ומזון מהמשובחים ביותר שיש. ואולם משפחות אחרות בוחרות לחגוג בדרכים מקוריות ובלתי שגרתיות. אחת הדרכים מהסוג הזה לחגוג את בר המצווה, היא חגיגת בר מצווה בחו"ל. כיצד חוגגים טקס בר מצווה בחו"ל, מבלי להזניח את נושא הכרות והסמלים היהודיים? היכן ניתן למצוא מלון כשר שיאפשר לכל המשפחה ליהנות מאווירה של חו"ל, יחד עם כשרות לא פחות מהודרת מזאת הנהוגה בישראל? כל התשובות בשורות הברות

גם וגם – לחגוג בר מצווה כשרה – בחו"ל.

עד לפני עשור אחד או יותר, האפשרויות לנסיעה לחו"ל היו מוגבלות. לא בכל מקום היה מלון כשר, ואם היה כזה – או שבדיוק בזמן הרצוי המלון הזה היה תפוס, או שרמת האירוח והמזון במלון היתה נמוכה, מה שפגם בהנאה שבשהייה בחו"ל. לא אחת קרה שישראלים שומרי תורה ומצוות, שהיו מעוניינים לשמור על כשרות במהלך הטיול שלהם בחו"ל, פשוט בחרו לאכול פירות וירקות, בליווי שימורי בשר או טונה, מיובאים מישראל.

קושר בוקינג ומלונות כשרים

בשנים האחרונות, החלו לצוץ במקומו שונים בעולם, מלונות איכותיים, השומרים על רמה גבוהה של מזון מצד אחד, ועל אירוח שאיננו נופל ברמה שלו מהאירוח במיטב המלונות בעולם. התופעה הזאת מאפשרת לשנות קצת את התפיסה, ולחגוג גם טקסים יהודיים משמעותיים, בחופשה נהדרת בחו"ל, ברמה גבוהה. אתר כושר בוקינג מציע למעוניינים רשימת מלונות איכותיים, במיקום איכותי במיטב אזורי האירוח והתיירות בעולם. מלונות כאמור קיימים בקפריסין, כמו גם במקומות אחרים בעולם. המלונות המוצעים באתר קושר בוקינג הם כשרים, ועומדים בכל אמות המידה הנדרשות ממלון כשר בישראל. מדובר על סחורות כשרות לפסח, יחד עם השגחה צמודה והיערכות נכונה גם למצבים שבהם קבוצת אורחים גדולה מגיעה, במסגרת חגיגת בר מצווה בחו"ל.

אתם מעוניינים לחגוג את בר המצווה של הילד בחו"ל, אתם בדיוק במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כבר כעת והנציגים של קושר בוקינג יחזרו אליך בהקדם האפשרי. הם יסייעו לך לבחור מלון המשלב איכות, מחיר וכמובן – כשרות ההופכת את כל החגיגה לקרובה יותר למקורות.

מעוניינים באירוע של פעם בחיים? לקבל ייעוץ בחינם: להזמנות לחץ כאן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
אמן חושים
איך נזהה אמן חושים מומלץ?

עולם האמנות עצום ומגוון, עם אינספור אמנים יוצרים יצירות ייחודיות ומשכנעות במגוון רחב של מדיומים. עם כל כך הרבה

אמן חושים
מה כולל מופע של אמן חושים?

אם אתם מתכננים אירוע פרטי ורוצים לרגש, להצחיק ולהלהיב את האורחים שלכם מומלץ להזמין אטרקציה כמו אמן חושים לאירוע