נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בילוי לילדים בישראל

גן שעשועים

ילדיכם כנראה שמחו מאוד מסיום שנת הלימודים, אך כנראה שהם חוו שמהלך החופש הגדול גם ימים שלמים של שעמום, בין מסך למסך. גם עבורנו ההורים ה"חופש" הגדול הוא ממש לא מנוחה, אלא חיפוש מתמיד אחר בילוי לילדים. בילוי שיהיה מהנה, מעשיר ושלא יצריך מאיתנו להוציא אלפי שקלים. למזלנו החופש הגדול תכף נגמר, אבל בקרוב יתחילו החגים – לכן הכנו עבורכם מדריך קצר לבילויי ילדים בישראל.

ראשית עלינו לזכור – לא צריך להמציא מחדש את הגלגל! ברוב הימים הבילויים המוכרים הם כל מה שצריך כדי לבלות יום מהנה ביחד כמשפחה. אין צורך לשבור את הראש ולחפש רעיונות יצירתיים לבילוי! זה נכון במיוחד עבור ילדים בגילאי 2-7  שהדמיון שלהם מפותח ולכן הם יכולים יותר בקלות להתנתק מהמסכים ולהנות מבילויים פשוטים כמו ללכת לחוף הים למעיין או לטיול בשמורת הטבע הקרובה לביתכם. בילוי כזה הוא עולם ומלואו עבורם.

ילד משחק בים

אם את חוף הים כבר מיציתם, יש גם בילויים ממוזגים לילדים. על הפסטיגל ותיאטרון אורנה פורת כולם כבר שמעו, אבל חוץ מהשמות הגדולים, המוכרים (והיקרים) ישנו עולם שלם של אירועים לילדים בהפקתם של אמנים עצמאיים. אינספור הצגות לילדים, הופעות מוסיקליות לילדים, הופעות יער והפנינגים קהילתיים מחכים לכם. מכיוון שלהפקות עצמאיות אין תקציבי פרסום גדולים, הדרך הכי טובה לשמוע על אירועים כאלה היא לחפש קבוצות פייסבוק העוסקות בהצגות, אירועים ובילויים לילדים.

מה שבאמת מייחד הפקות עצמאיות לילדים היא הדגש על קהילתיות ותחושת הביחד. עבור הילדים, החוויה של ללכת להצגה או לפעילות אחרת משתדרגת כאשר משתלבים בה חברים מהגן או מהבי"ס. זה נכון לגבי כל בילוי לילדים. תתאמו בילויים משותפים עם שאר הורי הגן, ואם ממש בא לכם להשקיע תוכלו אפילו להפיק אירוע או מסיבה משלכם. כאשר ההוצאות מתחלקות בין כל הורי הכיתה, אפשר להרים הפנינג של יום שלם מלא פעילויות בהשקעה כספית מינימלית לכל הורה. מספיק הצגה לילדים, מתנפח צבעוני ודוכן מזון מפנק כדי להרים מסיבה שכונתית שלא תשכח זמן רב. לאתר עידנ'ס יש מבחר מתנפחים ודוכני מזון ובפורטלים השונים תוכלו למצוא מגוון רחב של פעילויות לילדים.

רעיון נוסף, הוא לקחת את ילדיכם לבילוי שהוא חינוכי, מעשיר וגם מאוד מהנה. אני מדבר כמובן על מוזיאונים לילדים. בין אם זה 'מוזיאון האדם והסביבה' בפתח תקווה, 'החצר הישנה' בקיבוץ עין שמר או 'פארק קרסו למדע' בבאר שבע – המוזיאונים השונים לילדים מציעים חוויה ייחודית שתעשיר את ילדיכם (וכנראה שגם אתכם ההורים), במחיר סביר.

לסיכום, העצה הכי גדולה שלי אליכם, היא לא להתאמץ יותר מדי. במהלך שארית החופש הגדול ובחגים, תקפידו להוציא את ילדיכם מהמסכים אל העולם האמיתי, אבל תזכרו שלא כל בילוי לילדים חייב להיות מסובך ויקר. רוב הימים תהנו ממפגשים עם חברים, בבית, בחוף ים או בפארק בסביבה – ומדי פעם תשקיעו בבילוי מיוחד או אירוע מרהיב כזה או אחר. אם תנסו לספק לילדים חוויה מיוחדת כל יום זה יצור לילדים ציפייה לא הגיונית ויגמור לכם את כל האנרגיו בהצלחה. (אטרקציות אהובות על ישראלים).

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בלוג כללי
זבנג סקס
עוד חורף לבד? אפשר גם אחרת

החורף הגיע ואיתו מגיעות תחושות הבדידות הרגילות. אי אפשר שלא להרגיש את תחושת העצב הזו שמגיעה כשאין מישהו/י מיוחד/ת

מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
מה זה מתודולוגיה?

סטודנטים רבים מוצאים את עצמם לא פעם עומדים אל מול מרצה שמסביר להם באופן מעמיק אודות המרכיבים של העבודה

איפה עוד אפשר למצוא PVC
האם PVC הוא חומר מסוכן?

חומרים מכל הסוגים נמצאים סביבנו, מקיפים אותנו בבית, במקום העבודה, ברחוב ואפילו בסופר, כאשר לעיתים קרובות אנחנו לא יודעים

פפיון
איך להתאים עניבה לחליפה

החליפה המסורתית היא אחד מסגנונות הלבוש הנפוצים ביותר בארץ ובעולם. אירועים עסקיים, אירועים פרטיים, ערבי גאלה ומועדים נוספים גורמים