נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בדיקות רפואיות פרטיות בישראל

רופא מומחה

הביקוש לביצוע של בדיקות רפואיות פרטיות עלה באופן משמעותי בשנים האחרונות, וכעת גם אתם יכולים לקבל שירותי רפואה פרטיים אשר בגינם תקבלו החזר כספי. כיצד?

שירותי רפואה פרטית

שירותי רפואה פרטית הפכו לנדבך משמעותי מאוד בחייו של כל אזרח ישראלי, וזאת בשל העובדה כי מערכת הבריאות הציבורית אינה יכולה לתת את המענה הנדרש בעקבות חוסר של שנים רבות בתקציבים, כמו גם בעובדה כי המערכת איננה ערוכה למתן בדיקות רפואיות מתקדמות בשל העומס המוטל וכן הבעיה החריפה בכוח האדם. משום כך, ניתן לראות כיצד בשנים האחרונות חלה עלייה של עשרות אחוזים בפניות למרכזים רפואים פרטיים, זאת בשל המהירות הרבה של ביצוע בדיקות וכן לאור הצוותים הרפואיים אשר מעניקים מעטפת אישית הכוללת אחות צמודה וכן סדרה ארוכה של בדיקות מתקדמות אשר נעשות באמצעות ציוד רפואי מהמעלה הראשונה. יחד עם זאת, החשש של רבים מפנייה למרכז רפואי פרטי הוא המחיר. כיצד נפתו את הדילמה? להלן הפרטים.

מדד נתונים

שירותי רפואה פרטיים – אפשרות לקבל החזרת במסגרת ביטוח פרטי

 חשוב לזכור כי במידה והנכם מחזיקים כמו רוב אזרחי המדינה בביטוח בריאות פרטי,אשר גם הוא עלה באחוזים ניכרים בשנים האחרונות לאור ההבנה של רבים כי שירותי הבריאות הממשלתיים אינם מספיקים דיים, תוכלו לקבל החזר בעבור הבדיקות כך שלמעשה אתם חוסכים לא מעט זמן ומאמץ. מרכז רפואי פרטי יוכל לספק לכם את המענה הטוב ביותר. אם אתם מעוניינים לקבל בדיקות רפואיות פרטיות, חשוב מאוד להתקשר עם מרכז אשר ידע להעניק לכם את המעטפת הרפואית הטובה ביורת באמצעות צוותים רפואיים בעלי מוניטין של שנים רבות, כמו גם לוודא כי המרכז מאפשר לקבל החזר במסגרת ביטוח פרטי. מרכז רפואי כזה אשר מהווה כיום את חוד החנית בענף הרפואה הפרטית הוא ללא ספק המרכז הרפואי מדיקל סנטר תל אביב אשר מאפשר לקבל שירותי רפואה מתקדמים הכוללים בדיקות והדמויות במגוון רחב של תחומים אשר כוללים קרדיולוגיה, נוירולוגיה, מכון אולטרסאונד בעבור הריון, לידה וכן בדיקות לב מתקדמות כדוגמת אקו לב, אורולוגיה, אף אוזן גרון ומחלקות ייעודיות אשר יתנו לכל אחד את המענה הטוב ביותר בהתאם למצבו ולרקע הרפואי, כאשר המרכז אשר ממוקם במרכז העיר מאפשר לכם לקבל חווית שירות יוצאת מגדר הרגיל.

מעוניינים לקבל שירותי רפואה פרטית מהמומחים של מדיקל סנטר? צרו קשר עוד היום

באתר הרשמי של המרכז הרפואי מדיקל סנטר תוכלו לקרוא מידע נוסף אודות שירותי הבריאות אשר ניתנים במסגרת התקשרות עם המרכז, כמו גם לתאם תור בעבור בדיקות רפואיות המותאמות בדיוק אליכם, כאשר כאמור ניתן לקבל החזר כספי מהקופה במסגרת ביטוח פרטי. לקבלת פרטים נוספים ותיאום תור היכנסו לאתר בכתובת https://tlvmed.co.il השאירו פרטים ונציג/ה ישוב אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
שמנים חיוניים
10 יתרונות לשמן אתרי

שמנים אתריים צברו פופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הבריאותיים הרבים והשימושים הרב-תכליתיים שלהם. שמנים אתריים מופקים מצמחים בתהליך של

מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל
מהו ורטיגו וכיצד ניתן לטפל?

ורטיגו היא תופעה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא מאופיינת בתחושת סחרחורת, המלווה לרוב בבחילות ובקושי לשמור על